Branża medycyny estetycznej z roku na rok staje się w Polsce coraz bardziej popularna. Zwiększone zainteresowanie sprawia, że na rynku pojawia się coraz więcej specjalistów wykonujących zabiegi. Dlatego chcąc się wyróżnić warto inwestować w kursy i szkolenia, które dostarczą najnowszej wiedzy i pozwolą być na bieżąco ze wszystkimi innowacyjnymi zabiegami.
Twój salon
-
-
Polska marka pędzli do makijażu Boho Beauty powstała, aby pomóc kobietom czuć się wyjątkowo i pięknie. Przybory do makijażu najwyższej jakości, które oferuje marka, zostały docenione przez kobiety w całej Polsce, a także przez profesjonalistów i popularne drogerie, jak Douglas, czy Cocolita.
-
Profesjonalny gabinet kosmetyczny poznaje się nie tylko po nowoczesnym wyposażeniu i bogatej gamie usług. Elementem do niedawna niedocenianym był wpływ odzieży kosmetycznej na budowanie pozytywnego wizerunku kliniki lub gabinetu. Spójny i schludny wygląd całego personelu zapewni odzież kosmetyczna zgodna z najnowszymi trendami modowymi.
-
Wizażystki to osoby odpowiedzialne za nakładanie makijażu na modelki, zanim wezmą udział w pokazach mody, przed kamerę lub wezmą udział w sesji zdjęciowej. Kim jest i na czym polega praca wizażystki?
-
Główki fryzjerskie to niezbędny element wyposażenia każdego adepta sztuki fryzjerskiej. Bez nich niemożliwe jest poznanie arkanów stylizacji. Co warto wiedzieć o główkach fryzjerskich i czym się kierować w ich wyborze?
-
Nie da się ukryć, że od lat obserwujemy rosnące zapotrzebowanie na usługi z sektora beauty. Dotyczy to zarówno dużych metropolii jak i mniejszych miast. Jeżeli jesteś na etapie wyboru ścieżki kariery, albo zastanawiasz się nad przebranżowieniem na kosmetyczkę – jesteś w dobrym miejscu!
-
Większość salonów kosmetycznych nie posiada dużego budżetu na reklamę. Zresztą działalność prowadzona lokalnie wymaga nieco innego podejścia do marketingu niż w przypadku wielkich firm. Sprawdzą się tutaj niepozorne, tanie, ale za to niezwykle skuteczne gadżety reklamowe.
-
Suplementy diety od lat cieszą się zainteresowaniem konsumentów. Coraz więcej osób także zdaje sobie sprawę z tego, że warto dbać o siebie i swoje zdrowie. Stąd też coraz więcej wartościowych produktów pojawia się na naszym rynku i jest dostępne dla większej liczby odbiorców. Jak wprowadzić je na rynek? Jak je reklamować? Jak zadbać o to, by skutecznie dotrzeć do klientów?
-
Czy wiesz, że domowy, a jednocześnie profesjonalny manicure, jak z salonu kosmetycznego, możesz już teraz i przy użyciu dobrych produktów wykonać na własną rękę? Wystarczy zakupić lampę UV, lakier w ulubionym kolorze i poświęcić dokładnie kwadrans na relaksujący zabieg SPA dla dłoni.
-
Do niedawna w salonach kosmetycznych wykonywano głównie zabiegi pielęgnacyjne na twarz oraz manicure i pedicure. Teraz jednak powstaje coraz więcej salonów wyspecjalizowanych w upiększaniu rzęs. Konkurencja jest coraz większa, dlatego osoby wykonujące takie zabiegi powinny cały czas się rozwijać, poznawać nowe techniki i śledzić branżowe nowinki. Coraz bardziej wymagające są też same klientki, które oczekują nie tylko przedłużania rzęs, ale także ich odżywienia czy podkręcenia.