Start Fitness Keto suplementy: co, kiedy, ile i jak często stosować na diecie ketogenicznej?

Keto suplementy: co, kiedy, ile i jak często stosować na diecie ketogenicznej?

przez Redakcja
Keto suplementy: co, kiedy, ile i jak często stosować na diecie ketogenicznej?

Dieta ketogeniczna jest jednym z najlepszych sposobów na szybkie spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej. Wymaga jednak stosowania się do kilku zasad, w wyniku których mogą wystąpić niedobory pewnych składników w organizmie. Dlatego jej doskonałym uzupełnieniem są keto suplementy. Sprawdź, jakie korzyści dają i które z nich warto stosować na co dzień.

Czy suplementy diety na keto to dobry pomysł?

Podstawą diety ketogenicznej jest oczywiście odpowiedni jadłospis, w którym należy ograniczyć węglowodany i zwiększyć podaż tłuszczów. Prowadzi to do rezygnacji z wielu produktów, a co za tym idzie – ryzyka powstania niedoborów cennych substancji. Braki w ilości witamin czy minerałów nie są korzystne dla organizmu, dlatego warto uzupełniać je poprzez suplementację odpowiednich składników.

Warto więc włączyć do diety ketogenicznej zarówno produkty bogate w cenne substancje, jak też sprawdzone tabletki oparte na naturalnych składnikach, które wpłyną pozytywnie na twoje zdrowie.

Jakie korzyści daje suplementacja na diecie ketogenicznej?

Suplementacja odpowiednich witamin i minerałów przyniesie liczne korzyści. Nie tylko usprawni funkcjonowanie wielu układów w organizmie (np. odpornościowego, pokarmowego czy krwionośnego), ale również:

  • ułatwi osiągnięcie i utrzymanie stanu ketozy;
  • uzupełni niedobory witamin i minerałów;
  • przywróci i utrzyma równowagę elektrolitową;
  • umożliwi kontrolowanie apetytu;
  • zminimalizuje stany zapalne;
  • wpłynie korzystnie na mięśnie i nawodnienie organizmu;
  • minimalizuje ryzyko keto grypy;
  • zniweluje zmęczenie i poprawi codzienny nastrój.

Co suplementować na keto?

Jeżeli chcesz zapewnić sobie wsparcie na diecie ketogenicznej i zyskać możliwość szybszego zredukowania zbędnej tkanki tłuszczowej, powinieneś postawić przede wszystkim na suplementację odpowiednio wyselekcjonowanych witamin. Do tych najważniejszych na keto zaliczamy:

  • witaminę D, której niedobory występują u większości z nas i bez której proces wchłaniania innych składników odżywczych jest mocno ograniczony – jej najlepszym źródłem są promienie słoneczne, ale znajduje się również w tłustych rybach, podrobach, maśle czy jajach;
  • witaminy z grupy B, które regulują przemiany metaboliczne i wspomagają układ nerwowy – występują najczęściej w produktach zbożowych, które należy wykluczyć z diety ketogenicznej, dlatego warto zastąpić je innymi wyrobami bogatymi w ten cenny składnik, jak mięso i ryby;
  • witaminę C, która ułatwia spalanie tłuszczu, niweluje zmęczenie i wspiera układ odpornościowy – do jej najlepszych niskowęglowodanowych źródeł zaliczamy paprykę, jarmuż, brukselkę i brokuły.

Witaminy to jednak nie wszystko. Na diecie ketogenicznej warto również suplementować cenne minerały, zwłaszcza potas. Chroni on przed utratą masy mięśniowej oraz nadmiernym zmęczeniem. Aby dostarczyć go w odpowiednich ilościach, polecamy regularne spożywanie warzyw liściastych, awokado i łososia.

Bardzo cenne są również sód i magnez, których niedobory często występują u osób stosujących dietę ketogeniczną. Ten pierwszy elektrolit uzupełnisz, spożywając rosół lub długo warzony bulion, zaś drugi poprzez włączenie do jadłospisu pestek dyni, nasion chia, awokado i szpinaku.

Ważną rolę na keto odgrywają także kwasy tłuszczowe omega-3, które są istotnym składnikiem błon komórkowych, wykazują właściwości przeciwzapalne, regulują ciśnienie krwi i poziom cholesterolu, a także wzmacniają naczynia krwionośne. Dostarczysz je do organizmu, spożywając ryby – tuńczyka, makrelę, łososia i śledzie.

Najlepszy sposób na niedobory? Suplementy diety w tabletkach

Wsparciem na keto mogą okazać się także suplementy diety w tabletkach dostępne bez recepty. Zawierają substancje usprawniające wiele procesów w organizmie, a także ułatwiające spalanie tłuszczu.

Najlepszym przykładem jest Keto Actives. To suplement diety bogaty w liczne ekstrakty roślinne (np. z pokrzywy indyjskiej, pomarańczy gorzkiej, pieprzu czarnego czy papryki), a także kwas linolowy i chrom. Stanowi codzienną dawkę witamin i minerałów, pomagając w osiągnięciu i utrzymaniu stanu ketozy, redukując nagłe napady głodu, a także usprawniając metabolizm tłuszczów.

Więcej o Keto Actives dowiesz się w specjalnie przygotowanej recenzji: https://silniejszy.pl/keto-actives/.

Jak często i w jakich ilościach stosować suplementy na keto?

Witaminy i minerały, o których wspomnieliśmy wcześniej, powinny być regularnie dostarczane do organizmu. Ich ilości mogą być oczywiście różne – w zależności od indywidualnych potrzeb organizmu.

Dlatego chcąc skutecznie uzupełniać wszelkie niedobory i zyskać odpowiednie wsparcie na diecie ketogenicznej, warto sięgnąć po suplementy w tabletkach. W przypadku Keto Actives wystarczy stosować dwie tabletki dziennie, aby dostrzec satysfakcjonujące efekty.

Odpowiednia suplementacja to podstawa diety ketogenicznej

Jeżeli chcesz, aby efekty twojej diety były jak najlepsze, a organizm funkcjonował bez jakichkolwiek zakłóceń, warto z jednej strony spożywać odpowiednie produkty bogate w witaminy i minerały, a z drugiej korzystać ze sprawdzonych suplementów diety w tabletkach, takich jak Keto Actives. Dzięki temu zyskasz kompleksowe wsparcie i szybciej spalisz zbędną tkankę tłuszczową.

Materiał zewnętrzny

Zobacz także

Napisz swój komentarz

* Korzystając z tego formularza, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych zgodnie z polityką prywatności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Akceptuję Więcej