Sieć Żabka pełni bardzo ważną funkcję w polskiej gospodarce. W całym kraju jest już ponad 8 tysięcy sklepów. Wpływ działalności marki oraz jej franczyzobiorców wyniósł 5,3 mld złotych wartości dodanej na polską gospodarkę w 2021 roku. Żabka rozwija swoją działalność bardzo dynamicznie – bardzo popularna jest franczyza na wsi i w mieście właśnie tej sieci.
Jaki biznes otworzyć na wsi lub w mieście?
Oznacza to, że wpływ działalności Żarki na polską gospodarkę był w 2021 roku o ponad 26% większy niż rok wcześniej. Franczyza na wsi lub w mieście oznacza korzyści nie tylko dla franczyzobiorcy – pozwala stworzyć nowe miejsca pracy.
Jeśli nie wiesz, jaki biznes otworzyć na wsi lub w dużej aglomeracji, bo potrzebujesz gwarancji minimalnego ryzyka, ale chcesz prowadzić własną działalność, postaw na sklep Żabki. Franczyza niesie ze sobą wiele korzyści, o których dowiesz się z dalszej części tekstu.
Żabka – franczyza się opłaca?
By otworzyć swój sklep znanej i lubianej w Polsce sieci, wystarczy jedynie 5 tysięcy złotych wkładu własnego, motywacja, chęć nauki i rozwoju oraz dobra organizacja pracy i umiejętności zarządzania zespołem. Model biznesowy oparty o franczyzę pozwala na prowadzenie i rozwijanie własnego biznesu ponad 8 tysiącom przedsiębiorców w całej Polsce, którzy zastanawiali się, jaki sklep otworzyć na wsi lub w mieście.
W zamian Żabka zapewnia swoje logo, know-how, umeblowany i wyposażony w towar sklep, opiekę partnera biznesowego na każdym etapie, 10 tysięcy złotych na rozwój biznesu, polisę dla sklepu, szkolenia i wsparcie marketingowe. W ramach takiej współpracy Żabka deklaruje, że możliwe jest osiąganie nawet 20 tysięcy złotych przychodu miesięcznie.
Popularna franczyza na wsi oraz w mieście
Wahasz się, jaki sklep otworzyć na wsi albo w biurowcu w dużym mieście? Franczyza Żabki brzmi rozsądnie, a sklepy te stały się popularne w każdym zakątku Polski. Już prawie 3 miliony klientów korzysta dziennie z usług Grupy Żabka. Jeśli mieszkasz daleko od miasta i zastanawiasz się, jaki biznes otworzyć na wsi, sklep z ofertą produktów pierwszej potrzeby ma duże szanse powodzenia.
Co więcej, aż ponad 15 milionów osób ma mniej niż 500 m do sklepu Żabka. Taka odległość dotyczy głównie lokali w mieście, ale franczyza na wsi też rozwija się coraz lepiej – głównie w regionach turystycznych.
Dzięki temu klienci mogą szybko zaspokoić swoje potrzeby – kupić lunch lub produkty spożywcze, kawę i inne napoje, kosmetyki, ale też skorzystać z różnych usług. Dzięki małym sklepom obok domu, szkoły czy pracy nie trzeba planować wypraw po duże zakupy na kilka dni z góry.
Materiał zewnętrzny