Strona główna » Kosmetyczne gadżety reklamowe – do salonu kosmetycznego i branży beauty

Kosmetyczne gadżety reklamowe – do salonu kosmetycznego i branży beauty

przez Redakcja
Kosmetyczne gadżety reklamowe – do salonu kosmetycznego i branży beauty

Większość salonów kosmetycznych nie posiada dużego budżetu na reklamę. Zresztą działalność prowadzona lokalnie wymaga nieco innego podejścia do marketingu niż w przypadku wielkich firm. Sprawdzą się tutaj niepozorne, tanie, ale za to niezwykle skuteczne gadżety reklamowe.

Kosmetyczne upominki możesz wykorzystać gdy prowadzisz:

  • salon beauty;
  • gabinet kosmetyczny;
  • zakład fryzjerski.

Zanim jednak skusisz się na kupno takich prezentów, odpowiednio przygotuj się do promocji.

Gadżety reklamowe kosmetyczne – na co zwrócić uwagę?

Pierwszym krokiem będzie dokładniejsze poznanie Twojej grupy docelowej. Częściej oferujesz swoje usługi szalonym nastolatkom, a może kobietom po 30? Od tego zależeć będzie dobór odpowiedniego upominku dla Twojego salonu kosmetycznego. W tym przypadku nie wystarczą klasyczne długopisy czy pendrive – od branży beauty wymaga się nieco innego podejścia.

Najpopularniejsze kosmetyczne gadżety reklamowe to maleńkie, składane lusterka, grzebienie oraz drobne upominki w postaci słodyczy i próbek kosmetyków. Jednak, aby przyniosły one oczekiwane rezultaty powinny być wręczane w odpowiednim momencie. Istotne jest także estetyczne zapakowanie takiego upominku, np. w ekologiczny kartonik lub stylowy woreczek.

Oprócz powyższego ważne jest, aby upominki reklamowe dla branży beauty:

  • były wysokiej jakości;
  • posiadały dobrze widoczne logo salonu lub zwracające uwagę hasło reklamowe.

Jakie gadżety kosmetyczne wręczać swoim klientkom?

Tak jak wspomnieliśmy wcześniej najpopularniejsze będą metalowe lusterka w wersji podstawowej lub z rozkładaną maleńką szczotką. To gadżet, z którego ucieszy się każda kobieta. Taki upominek można włożyć do torebki i podróżować z nim po świecie. Dzięki temu osoba obdarowana stanie się żywą reklamą salonu i z pewnością przyciągnie do gabinetu niejednego klienta.

Ciekawym rozwiązaniem są również upominki reklamowe wręczane w materiałowych woreczkach zawierających słodycze oraz próbki kosmetyków używanych w salonie. W ten sposób budujesz unikalny wizerunek swojej marki i pozostawiasz po sobie dobre skojarzenia. Kobiety zadowolone z jakości usług, przyjemnej atmosfery i otrzymujące niespodziewany prezent na koniec będą korzystać z usług regularnie, a przy okazji opowiedzą o salonie swoim przyjaciołom i rodzinie.

To jednak nie wszystkie polecane przez nas rozwiązania. Im bardziej oryginalny i nietuzinkowy kosmetyczny gadżet reklamowy wybierzesz, tym lepiej dla Twojego wizerunku firmowego. W branży beauty sprawdzą się więc:

  • balsamy do ust: w różnych wariantach smakowych i fikuśnych opakowaniach;
  • świeczki zapachowe, np. o zapachu kawy (tak bardzo uwielbianym przez kobiety);
  • kosmetyczki z logo salonu – do domu oraz w formie podręcznej;
  • kule do kąpieli w eleganckich opakowaniach;
  • mini chusteczki do torebki;
  • mydełka w listkach, idealne w podróży.


A dla swoich stałych klientek lub partnerek biznesowych możesz przygotować upominki bardziej ekskluzywne, takie jak wagi łazienkowe, głośniki pod prysznic lub skórzane kosmetyczki. Wybór należy do Ciebie!

Najlepsze okazje na wręczanie upominków reklamowych dla salonów beauty

Gadżety reklamowe wręczaj swoim klientkom oraz zaufanym partnerkom i partnerom biznesowym. Dzięki temu ocieplisz swój wizerunek i znacznie szybciej zyskasz rozgłos. Rozwiniesz swój salon, a co najważniejsze zrobisz to niskim kosztem.

Najlepiej wręczać kosmetyczne upominki reklamowe:

  • dla nowych klientek, np. przy pierwszej wizycie, aby zachęcić je do częstszego korzystania z salonu;
  • dla stałych klientek w formie bardziej ekskluzywnych prezentów, aby pokazać, że zależy Ci na budowaniu relacji;
  • na targach beauty lub konferencjach jako forma upominku za udział w wydarzeniu lub prezent za wygrany konkurs;
  • dla kontrahentów, aby zacieśnić relacje biznesowe.

Zobacz także

Napisz swój komentarz

* Korzystając z tego formularza, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych zgodnie z polityką prywatności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Akceptuję Więcej