Start Fitness Figura na lato

Figura na lato

przez Redakcja

Każdego dnia, budząc się rano i zerkając przez okno, zastanawiam się kiedy nareszcie doczekamy się lata. Mróz, śnieg lub deszcz, zimowy płaszcz i wciąż ciepłe ubrania… Jestem pewna, że każdy z nas marzy o letnich ubraniach, sukienkach, przewiewnych krótkich rękawach i strojach kąpielowych.

Ale czy na pewno jesteśmy przygotowani na letnie zmiany? A może z przerażeniem patrzymy na zeszłoroczne letnie spodnie, zastanawiając się jak się zmieściliśmy. Lub też sama myśl o pojawieniu się w bikini wywołuje u nas ból głowy…

Aby korzystać z tegorocznego lata i nie stresować się figurą, porzućmy nasze zimowe nawyki i zabierzmy się do pracy. Jeżeli jednak nie jesteśmy gotowi na codzienne głodzenie się lub nie mamy ochoty na myśleniu czego nie możemy jeść, warto zatem spróbować diety francuskiego doktora, Pierre’a Dukana. Dzięki tej wysokoproteinowej metodzie, nie dokucza nam złe samopoczucie, brak energii lub głód. Jest to jedyna sprawdzona dieta, dzięki której nie grozi nam efekt yo-yo. Także, najnowsze badania ukazują, że osoba głodna dużo ciężej traci wagę. Zatem, zamiast myśleć o tym co jest zakazane i czego nie możemy zjeść, skupmy się na tym, co jest dozwolone. Tym sposobem, dieta stanie się przyjemna i tym samych skuteczniejsza.

Specjalna wysokoproteinowa dieta stworzona przez francuskiego doktora Pierre’a Dukana cieszy się ogromnym sukcesem i coraz głośniej o niej na najbardziej popularnych blogach. Dieta Dukana opiera się na czterech głównych fazach, które są kluczem do osiągnięcia sukcesu. Faza Ataku – dająca natychmiastowe rezultaty, Naprzemienna – aby osiągnąć właściwą wagę, Utrwalania – aby zapobiec efektowi odskoku i Stabilizacji – definitywna i niezwykle ważna, trwa całe życie. Aby ułatwić codzienne odżywianie, nie odczuwać głodu i dostarczyć potrzebne witaminy dla organizmu, doctor Dukan przygotował listę 100 dozwolonych produktów spożywczych. Zawiera ona 72 produkty pochodzenia zwierzęcego oraz 28 produktów pochodzenia roślinnego, które można spożywać bez ograniczeń. Doktor Dukan zachęca do przeplatania czystych “dni proteinowych” z dniami “proteiny + warzywa”, a także przypomina o wysiłku fizycznym, który zapewnia utrzymanie utraconej wagi.

dieta dukana

Dodatkowo, Internetowy coaching doktora Dukana zapewnia indywidualną opiekę i rady na każdy etap, dzięki któremu utrata wagi nie jest jedynie tymczasowa. Dokładnie opisuje przebieg całego procesu i z góry informuje jaką wagę osiągniemy. Tym sposobem jesteśmy świadomi naszego celu i chroni nas to przed rozczarowaniem. Jednakże przez całe cztery fazy, nie należy zapominać o ćwiczeniach, które zapewniają wzmocnienie i ochronę dla naszego organizmu, a także szczęśliwe dotarcie do celu.

Zobacz także

Napisz swój komentarz

* Korzystając z tego formularza, zgadzasz się na przetwarzanie Twoich danych zgodnie z polityką prywatności.

Informujemy Cię, że przetwarzamy Twoje dane osobowe. Zanim zaczniesz przeglądać naszą stronę, prosimy, zapoznaj się z tymi informacjami. Akceptuję Więcej